ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΕΡΓΟΥ – ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Αρ, Πρωτοκόλλου 38
ΜΑΡΟΥΣΙ, 24-10-2019
Σε προηγούμενη ανακοίνωση μας, είχαμε επισημάνει την πλήρη αποτυχία του
πολυδιαφημιζόμενου project 48/24 για το οποίο σύσσωμη η διοίκηση του ΟΤΕ αρέσκονταν
στα να το επικοινωνεί τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους καταναλωτές. Οι ώρες
έγιναν ημέρες, κάτι το οποίο έρχεται να επιβεβαιώσει και η ίδια η Εθνική Επιτροπή
Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Ε.Ε.Τ.Τ.
Ακολουθούν τα επίσημα στοιχεία που εξέδωσε, σχετικά με τις επιδόσεις των παρόχων, για
το πρώτο εξάμηνο του 2019, όπου παρουσιάζονται αυξητικά υψηλοί χρόνοι στις νέες
συνδέσεις, στους χρόνους αποκατάστασης βλαβών αλλά και στην εξυπηρέτηση των
πελατών: 1. Υψηλοί είναι οι χρόνοι για την παροχή αρχικής ευρυζωνικής σύνδεσης. Στον ΟΤΕ
διαμορφώθηκαν στις 45 μέρες και έχει αυξηθεί σε σχέση με τις 30 μέρες που ήταν
ένα χρόνο πριν. Ο χρόνος μετράται από τη στιγμή της λήψης της παραγγελίας από
το συνδρομητή μέχρι που η υπηρεσία είναι έτοιμη προς χρήση. 2. Αναφορικά με το χρόνο
αποκατάστασης των βλαβών σε γραμμές ευρυζωνικής πρόσβασης ο ΟΤΕ χρειάζεται κατά μέσο
όρο 380 ώρες(~16 ημέρες). 3. Ως προς το ποσοστό εξυπηρέτησης των παραπόνων των τελικών
χρηστών το υψηλότερο 100% έχει η Cyta, και ακολουθεί η Vodafone με 95%, η Wind 91%, η
Cosmote 87,5%, η Forthnet 85%.
Την απόλυτη ευθύνη για την παραπάνω θλιβερή εικόνα της εταιρίας, φέρει αποκλειστικά
το ανώτατο management της εταιρίας. Όλοι αυτοί οι οποίοι στο όνομα του 48/24 ως
μαθητευόμενοι μάγοι, προχώρησαν σε αναδιοργανώσεις της εταιρίας σε κεντρικές τεχνικές
υπηρεσίες αλλά και στην περιφέρεια, προσπαθώντας να ξηλώσουν οτιδήποτε τους θύμιζε
«ΟΤΕ», απαξιώνοντας πληθώρα ικανών στελεχών και εργαζομένων, είτε οδηγώντας τους
στην πόρτα της «εθελούσιας» εξόδου είτε στο «ψυγείο». Αυτοί οι οποίοι προχώρησαν σε
ένα heavy outsourcing μη τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών κατά τους ίδιους, ώστε να
βοηθήσουμε στην επίτευξη του 48/24 με τους πόρους που θα εξοικονομούσαμε σε χρόνο
και σε κόστος. Τακτική την οποία πλέον εφαρμόζουν κατά κόρον και σε τηλεπικοινωνιακό
έργο στην απεγνωσμένη προσπάθεια τους να βελτιώσουν τους δείκτες τους. Ηθελημένα ή
μη, πονηροί ή ανεπαρκείς, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο καταστροφικό. Οδηγούν σε
περαιτέρω συρρίκνωση την εταιρία αλλά και προκαλούν τεράστια αναστάτωση ανάμεσα
στους εργαζόμενους με τα σενάρια περί αποσχίσεων έργου. Τα παχυλά bonus για τους
ίδιους, βέβαια, ενώ το μέλλον του εργασιακού μας βίου, αβέβαιο.
Για όλους τους παραπάνω λόγους και για την προσπάθεια εκχώρησης του έργου μας σε
εργολαβικές εταιρίες, συμμετέχουμε στις τρίωρες στάσεις εργασίας που αποφασίστηκαν
από τα σωματεία αποτελώντας την αρχική μας ‘ήπια’ εναντίωση, ακολουθούμενες με
κλιμακούμενες ενέργειες για τις οποίες θα ενημερώσουμε.
- Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 8:00-11:00 σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Αχαΐα.
- Τρίτη 29 Οκτωβρίου 8:00-11:00 Πανελλαδικά.